keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Hölkkäilyä!


Täpäkkänä juoksemaan menossa

Olen nyt juoksutellut Vappua parina päivänä peräkkäin, koska typy on liikkunut hieman jäykästi meidän ojassa rymyämisen jäljiltä. Virtaa olis kyllä kuin pienessä kylässä, ennen varsinaista juoksutustyöskentelyä ollaankin juostu enimmät vauhkoilut pois ilman gramaaneja ja sitten alettu hommiin.



Vappu ei oikein arvostanut mun kuvausyrityksiä, mitä järkeä on juosta ympyrää kun mamma vaan räplää kameraa?! Pariin otteeseen mun yrittäessä ottaa kuvia Vape pysähtyi yhtäkkiä ja jäi tuijottamaan mua kysyvästi.

Nyt ravissa näkyy mielestäni selkeä muutos parempaan päin. Gramaaneidenkin kanssa ravaaminen on nyt todella vaivatonta ja kevyttä, eikä siihen sotketa enää possupassiakaan mukaan. Laukka sen sijaan kaipaa vielä vahvistusta, nostot on hyviä mutta jatkuvuus ei. Ehkä hienointa on kuitenkin se, miten hienosti Vappu tottelee mua nykyään juoksuttaessa! Pienestä maiskautuksesta nostaa heti ravin, ja pitää ravin yllä kunnes toisin käsken (paitsi jos juoksuttaja keskittyy johonkin muuhun, esim. kameraan...) ja on YRITTELIÄS. Se on täysin uusi piirre mun laiskassa tuittutammassa. Aina juoksutuksen jälkeen lähdetään molemmat kentältä hyvillä mielin, ja se on paljon se. 

Töiden jälkeen ruokaa naamariin ettei vaan pääsis laihtumaan!


Vielä videopätkää tän päiväiseltä juoksutukselta:



Ps. Mitä tykkäätte uudistuneesta ulkoasusta? Näin kevättä kohti vaihdettiin vähän vaaleampaan ulkoasuun. Lisäksi Emma teki mulle superhienon bannerin, tykkään!

4 kommenttia:

  1. Video ei näy:( tulee "video on yksityinen" teksti

    VastaaPoista
  2. Höh video ei näy.... Hieno banneri, samoin kuin Vapun ravi!

    VastaaPoista
  3. Täällä olisi sullekkin haaste:
    http://www.farmthreeponies.blogspot.fi/2014/03/otetaanpas-haaste-vastaan.html

    VastaaPoista
  4. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista